Kent Härstedt – Helsingborgs Handelsförening

Handelsföreningen är en allmännyttig ideell förening som lämnar ekonomiskt stöd till individer, utbildning och forskning. Vi stöder näringslivets intressen och är en samlings-plats för det lokala näringslivet. Föreningen har ända från starten 1847 haft ett starkt engagemang för Helsingborg och regionen.

Kent Härstedt

31 augusti 2018 kl 13.00

Endast medlemmar kan köpa biljetter direkt via länken. Är du inte medlem i Handelsföreningen går det bra att skicka en förfrågan om att delta via formuläret på den här sidan..

Vi sparar inga kortuppgifter på vår hemsida. Det är en extern mjukvara som tillhandahåller detta. Alla kortuppgifter krypteras noga och delas ej vidare.

Kommande evenemang

Se alla kommande evenemang Se alla kommande evenemang
18 april 2024 kl 17.30
Jacob Hansens Hus
Vi gästas av Ann Linde – tidigare utrikesminister. Ämne: Geopolitik i vår tid. Välkomna!
Pris:500 kr / biljett
Totalt:500 kr
Köp biljett
24 maj 2024 kl 12.30
Yoko
Öresundskraft satsar 70 miljoner kronor på koldioxidinfångning med CCS – 200 000 ton koldioxid ska avskiljas per år.
Pris:199 kr / biljett
Totalt:199 kr